دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو

ساخت وبلاگ

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1085 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1393 ساعت: 9:35

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 858 تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت: 15:08

مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

مرطوب كننده قوي پوست و مو در زمستان ،داراي مجوز بهداشتي ۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۳۷ 

قیمت :38,000 تومان

 

این روغن در کشور مراکش تولید می شود . ارگان یکی از درخت های کمیاب و بسیار مفیدی است که فقط در کشور مراکش رشد می کند . روغن ارگان یکی از بهترین و موثرترین روغن برای مرطوب سازی پوست های خشک در فصل زمستان می باشد . همچنین این روغن برای درمان موهای شکننده بسیار مفید می باشید .

فواید زیبایی ارگان :

مو : روغن ارگان یک محصولی منحصر بفرد برای درمان موهای مجعد است ، همچنین نرم کننده قوی موهای خشک است  و موها را بیشتر درخشان می کند .

بعد از اینکه موها را نمناک کردید ، می توانید روغن ارگان را بر روی  مو استفاده کنید .

پوست سر : اگر پوست سر شما خشک است ، میتوانید مقداری از روغن را به پارچه کتانی اغشته کنید و پوست سر را ماسا‍ژ دهید بهتر است این کار را قبل از خواب انجام دهید وصبح متوجه خواهید شد پوست سرتان به طور قابل توجهی مرطوب شده است .

صورت : متخصصان پوست ومو به صراحت استفاده از روغن ارگان را بر روی صورت توصیه کرده اند . روغن ارگان به عنوان یک مرطوب کننده قوی برای کسانی که دچار خشکی پوست مخصوصا در فصل زمستان هستند مناسب می باشد . استفاده روزانه از این روغن باعث نرمی و شادابی و روشن شدن پوست می شود .

بدن : روغن ارگان را می توانیم به عنوان یک لوسیون و کرم بدن استفاده کرد ، خاصیت این روغن بر روی بدن بعد از هر بار استحمام قابل ملاحظه است .

خانم های بارداری که از ترک شکم دچار ناراحتی می شوند ، استفاده از این روغن باعث پیشگیری ترک شکم می شود .

دست ها : کسانی که از خشکی دست و پوسته پوسته شدن ناخن ها رنج می برند ارگان بهترین درمان کننده است .

اثرات بر روی مو : روغن ارگان به پولک های مو نفوذ می کند و در نتیجه مقاومت موها را افزایش می دهد . باعث بهتر رشد کردن مو شده و به صورت طبیعی باعث ابرسانی به موها می شود ، علاوه بر ان باعث صاف شدن موهای مجعد می شود .

کسانی که از اتو، سشوارو اکسیدان های شیمیایی استفاده می کنند همیشه دارای موهای خشک و بی حالت هستند اما با استفاده از روغن ارگان ، ویتامین  E  مورد نیاز مو تامین

می شود . اثر قابل توجهی که روغن ارگان بر روی موها دارد شوره سر و خارش پوست سر را درمان می کند .

اثرات بر روی پوست : ارگان به علت دارا بودن مقادیر زیادی ویتامین A  ، باعثبهبود پیری زود رس پوست می شود . کسانی که از اکنه رنج می برند می توانند اثرات درمانی ارگان را بر روی جوش ها ملاحظه کنند . از موارد تاثیر گذار ارگان بر روی پوست می توانیم به ترمیم جای زخم اشاره کرد که باعث مرطوب سازی جای زخم شده و رفته رفته باعث بهبودی جای زخم می شود . باید بدانیم که این روغن هیچگونه گلسترولی ندارد .

طریقه استفاده :

بعد از استحمام روی موی مرطوب یا خشک بزنید در طول روز روی مو بماند.

فروشنده:ارس

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای پاسخ به سئوالات شما وتایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید مرطوب کننده قوی پوست و موهای شکننده روغن ارگان

 

سفارش محصول

 

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : مرطوب کننده قوی پوست و مو,مرطوب کننده برای پوست های خشک,بهترین مرطوب کننده بدن,صاف شدن موهای مجعد,درمان خشکی دست,درمان پوسته پوسته شدن ناخن ها,لوسیون و کرم بدن,درمان موهای شکننده,ترمیم جای زخم,روغن ارگان,خرید روغن ارگان,خواص روغن ارگان,قیمت روغن ارگان, نویسنده : مودم 3star بازدید : 901 تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت: 15:05

خرید سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E

این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است.یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو.. 

قیمت:246000 تومان

 


قیمت :246,000 تومانسشوار چرخشی بابلیس یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاههای سشوار و حالت دهی به مو می باشد، از مزایای این سری سشوار ها این است که برای حالت دهی و صاف کردن مو و یا شکل دادن مو می توان استفاده کرد.
برس چرخشی با سشوار مدل 2735 یک دستگاه مفید برای کسانی است که اندازه موی آنها متوسط و یا بلند است لذا این دستگاه با کیفیت بسیار عالی ساخته شده است و انتخاب جهت چرخش و همچنین توقف چرخش برس به راحتی قابل کنترل است.
این دستگاه دارای قدرت 1000 وات و سیستم یونساز است. سیستم یونساز موجب از بین بردن الکتریسیته ساکن و پیچ مو می شود و یکی دیگر از
ویژگی های این دستگاه 2 دما بودن آن است که شما میتوانید در دو حالت سرد و گرم از آن استفاده کنید.
از داشتن همچین سشواری احساس ندامت نمیکنید چون باعث زیبای موهای شما می شود
حالت گیری عالی و عدم ایجاد موخوره در موا می شود این دستگاه موجب ایجاد پوش مو و حجم گیری عالی مو شده و موجب زیبایی فوق العاده مو میشود
برس دمنده 1000 وات بی لیس
فناوری آیونیک
سری صاف کننده ارگونومیک (دندانه های سرامیکی)
سیستم کنترل فشار : 4 تنظیم
سری گردان سرامیک 50 میلی متری
دهانه متمرکز کننده
برس مویی گرد 20 میلی متری
2 درجه سرعت / دما + تنظیم هوادهی سرد
فیلتر جدا شونده در پشت دستگاه
سیم گردان
کیف نگهداری
ساخت کشور فرانسه

فروشنده:بازارچه

مراحل خرید محصول:

 

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم::بعد از ثبت سفارش یک اس ام اس ثبت سفارش با شماره های فروشنده برایتان ارسال می شود با شماره های فروشنده تماس بگیرید یا منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.

 


خرید سشوارچرخشی بابلیس

 

سفارش محصول

 

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : سشوار چرخشی بابلیس BaByliss مدل 2735E,خرید سشوار چرخشی بابلیس,سشوارچرخشی اصل,بهترین سشوار,سایت خرید سشواربابلیس,قیمت سشواربابلیس اصل,خرید اینترنتی سشواربابلیس اصل,خرید پستی سشوار بابلیس اصل, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1427 تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت: 15:02

خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی 

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

نمونه اصلی ارایه شده توسط فروشنده دارای جواز کسب معتبر ونماد اعتماد ملی
خریدی تضمین شده از نظرکیفیت ونتیجه


سرم موی سر کریستال ولنسی


 سرمی ویژه جهت تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش و حالـــت دهنده مومی باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره گیاه جنــســینگ , ویتامین B5 و ویتامین E


نحوه اثربخشی:


ویتامین B5 پیاز مو را تقویت کرده و مانع از ریزش موها شده و باعث رویش مجدد می شود. (موها پس از مصرف براق شده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند) در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند.
ویتامین E باعث لطافت و حالـــت دهنذگی موها می شودعصاره ریشه گیاه جنــســینگ پیری پوست سر را برطرف می کند


طریقه مصرف:

پس از شستشو موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شود. سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دستها آغشته می نمایید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

تقویت کننده
ضد ریزش موحاوی عصاره گیاه جنــســینگ
ویتامین B5 و ویتامین Eجلوگیری از تغییر رنگ مو در مقابل تابش خورشید
جلوگیری از پیری و موخره موی سردارای مجوز ورود از وزارت بهداشت ایران
مجوز بهداشتی100241012022

 


 

نام كالا : سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی    

 قيمت :38,000 تومان 

كد : 1720       فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.


خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرم مو,سرم تقویت مو,بهترین سرم تقویت کننده مو,سرم برای لطافت و حالـــت دهنذگی موها,تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش ,محصول ضد ریزش مو,سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی ,خرید سرم مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 952 تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت: 14:54

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 851 تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 ساعت: 14:52

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

 
دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 1064 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت: 7:06

خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی 

سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

 

نمونه اصلی ارایه شده توسط فروشنده دارای جواز کسب معتبر ونماد اعتماد ملی
خریدی تضمین شده از نظرکیفیت ونتیجه


سرم موی سر کریستال ولنسی


 سرمی ویژه جهت تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش و حالـــت دهنده مومی باشد.

مواد تشکیل دهنده اصلی: عصاره گیاه جنــســینگ , ویتامین B5 و ویتامین E


نحوه اثربخشی:


ویتامین B5 پیاز مو را تقویت کرده و مانع از ریزش موها شده و باعث رویش مجدد می شود. (موها پس از مصرف براق شده و از تغییر رنگ آنها در برابر اشعه خورشید جلوگیری می کند) در ضمن از موخوره و شاخه شاخه شدن موها نیز جلوگیری می کند.
ویتامین E باعث لطافت و حالـــت دهنذگی موها می شودعصاره ریشه گیاه جنــســینگ پیری پوست سر را برطرف می کند


طریقه مصرف:

پس از شستشو موها با شامپو و گرفتن آب اضافی آنها مقداری از سرم را در کف دستها ریخته و دو دست را بهم مالیده تا کاملا در کف دستها پخش شود. سپس دستها را درون موها برده و موها را به سرم موجود در کف دستها آغشته می نمایید.


برخی از امکانات و قابلیتها:

تقویت کننده
ضد ریزش موحاوی عصاره گیاه جنــســینگ
ویتامین B5 و ویتامین Eجلوگیری از تغییر رنگ مو در مقابل تابش خورشید
جلوگیری از پیری و موخره موی سردارای مجوز ورود از وزارت بهداشت ایران
مجوز بهداشتی100241012022

 


 

نام كالا : سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی    

 قيمت :38,000 تومان 

كد : 1720       فروشنده:یاس

مراحل خرید محصول:

گام اول:روی لینک خرید محصول کلیک کنید.

گام دوم:فرم سفارش محصول را تکمیل کنید.این فرم در دو مرحله است در مرحله اول انتخاب شهر و استان و در مرحله دوم پر کردن فرم آدرس پستی-در صورت داشتن سئوال در قسمت پیغام در فرم سفارش سئوال خود را بنویسد.

گام سوم:منتظر تماس کارشناسان فروش برای تایید خرید و ارسال محصول باشید.


خرید سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : بهترین سرم مو,سرم تقویت مو,بهترین سرم تقویت کننده مو,سرم برای لطافت و حالـــت دهنذگی موها,تقویت ریشه موی سر , ضد ریزش ,محصول ضد ریزش مو,سرم مو کریستال جنــســینگ ولنسی ,خرید سرم مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 789 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت: 6:56

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

 

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 742 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت: 6:47

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر
توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 725 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت: 6:46

شامپو گیاهی خشک دارای مجوز بهداشتی دارای مجوز بهداشتی 100241012037

 

قیمت:20000 تومان

 

 
مشخصه ها :


- کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
- تحریک مجدد رشد مو
- ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
- تنظیم PH پوست سر
- افزایش خون رسانی به کف سر
- تنظیم چربی مو و پوست سر
- رفع موخوره و شوره سر

توضیحات:
شامپو گیاهی خشک بعنوان یک داروی گیاهی برای رشد مجدد مو وجلوگیری از ریزش مو می باشد. این شامپو دست ساز عطاری و بصورت پودر شامل گیاهان دارویی اعم از، ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه می باشد. در زیر فواید داروهای گیاهی استفاده شده ذکر می شود:
1- ریشه جنسینگ: این گیاه دارای گلوکوزیدهای استروئیدی به نام پاناکیلون، یک ساپونین به نام پاناکسوزید یا پاناکسین، مواد صابونی، یک اسانس روغنی فرار به نام پاناسین ویتامین B و علاوه بر این جینسنگ سرشار از ویتامین‌های A ، B6 و فلز روی است. این خاصیت ریشه جنسینگ باعث می شود ریزش موی سر متوقف شود و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو نیز شود.
2- رزماری: حاوی سینئول (اکالیپتول)، آلفا پینن، کامفن، کامفر، بورنئول، بورنیل استات، بتا کاریوفیلن، لینالول، لیمونن می باشد. ترپن‌ها و ترپنوئیدهای موجود در رزماری باعث دیلاتاسیون عروق، بهبود گردش خون محیطی و تغذیه بهتر فولیکول مو میشوند.
3- گزنه: حتما درباره خواص گزنه بسیار شنیده‌اید و می‌دانید که این گیاه یکی از معروف‌ترین گیاهان دارویی است که امروزه در سراسر جهان از آن برای تهیه شامپو‌ها و لوسیون‌های صنعتی و گیاهی برای تقویت و رویش دوباره مواستفاده می‌کنند. این گیاه می‌تواند با تحریک ریشه‌های مو علاوه بر بهبود رویش موهای شما حتی ریشه موهای از دست رفته شما را تحریک کند و آنها را به رویش مجدد وادارد.
4- گیاه بنفشه: بنفشه می‌تواند از ریزش موی سر، شوره سر، خارش و جوش زدن پوست سر جلوگیری کند.
5- روغن نارگیل: مو ها را تقویت کرده و از ایجاد موخوره جلوگیری می کند.
6- بیوتین: یکی از راههای درمان ریزش مو، رساندن مواد مغذی حاوی ویتامین B زیاد به مو و ریشه مو است که در گروه ویتامین های B ، ویتامین B6 و بیوتین اهمیت خاصی دارند. بیوتین ویتامینی است که دربسیاری از محصولات آرایشی به عنوان مکمل بهبود دهنده وضعیت مو اضافه می شود، زیرا عارضه مشخص کمبود بیوتین، ریزش مو است. در این شامپو گیاهی از پوست خشک شده موز و پودر جوانه گندم بعنوان بیوتین استفاده شده است. بیوتین ویتامین H نامیده می شود و ویتامینی است که ب اعث رشد مو می شود واز خانواده ویتامین B12 است. . موهای شکننده و سلامت و بافت مو را بهبود می بخشد. بیوتین شناخته شده است برای ضخامت و حجم مو بسیار عالی است.
7- شلتوک برنج: شلوک و یا سبوس برنج منبع خیلی خوبی از ویتامین های گروه B مخصوصا B1 است. ویتامین های گروه B یکی از ویتامین های مهم و ضروری برای حفظ سلامت موها است. جالب است بدانید که ویتامین B1 یا تیامین برای آزاد کردن انرژی از چربی ها، پروتئین ها و کربوهیدرات ها مورد نیاز است.
8- صبر زرد: این گیاه جریان گردش خون در پوست سر را بهبود می بخشد و رشد مو را تحریک می کند.
9- آلوورا: ژل گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند.
10- سدر: بر اساس پژوهشی که روی حدود 86 فرد مبتلا به آلوپسی (ریزش موی منطقه‌ای) انجام شده است، استفاده از سدر، موجب تقویت موها شده است. سدر تحریک کننده رویش مو بوده و موجب افزایش گردش خون می‌گردد.
11- بابونه: بابونه، برای موهای چرب که حاوی شوره سر است مفید می باشد. این گیاه باعث تعادل چربی پوست سر می شود علاوه بر آن این گیاه با ایجاد تعادل در میزان آب مانع خشک شدن پوست می شود. بابونه تارهای مو را تقویت و احیا می کند و آسیب های مو را که بر اثر بیماری های داخلی به وجود می آید به حداقل می رساند.
این شامپو یک شامپوی عطاری بوده و تمامی گیاهان ذکر شده در این شامپو استفاده شده است.
نوع مصرف:
پودر شامپو را در یک لیتر آب جوشیده(10 دقیقه جوش بیاید) ولرم اضافه کرده سپس بهم بزنید تا شامپو تهیه شود. بعد از شستن کامل موها، 7 قاشق از محلول را به موهایتان مالیده و 4 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ دهید و سپس موهایتان را دوباره بشویید. این عمل ریزش و شوره مو را بکلی از بین می برد و در صورت استفاده مکرر باعث رویش مو می شود. دوره درمان حداقل 3 ماه می باشد.
توجه: این شامپو بعنوان شوینده نمی باشد. پس دقت داشته باشید اول با شامپوی مورد نظرتان موهای خود را کاملا شستشو داده سپس از شامپوی گیاهی استفاده کنید. برای تاثیر دو چندان می توانید از شامپوهای ضد ریزش مو برای شستشوی سر خود استفاده کنید.

 

فروشنده:ارس

 

برای خرید محصول روی لینک خرید پستی کلیک کنید و فرم سفارش محصول را تکمیل کنید توجه کنید که ثبت سفارش شما به معنای خرید قطعی نیست چون بعد از ثبت سفارش کارشناسان فروش با شما تماس می گیرند و به شما در مورد محصول مشاوره کامل می دهند بعد در صورت تایید شما محصول برایتان ارسال می شود و در غیر اینصورت محصول انصراف زده می شود پس اگر هرگونه سئوالی هم دارید فرم را تکمیل کنید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند

 

 

خریدشامپو گیاهی

 

سفارش محصول

 

 

 

دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو...
ما را در سایت دستگاه فر ,جدید ترین دستگاه فر مو,بهترین دستگاه فر مو دنبال می کنید

برچسب : شامپو برای ریزش مو, بهترین شامپو برای قطع ریزش مو, شامپو تقویت کننده مو, بهترین شامپو گیاهی, جدید ترین محصولات تقویت کننده مو, درمان ریزش مو, رویش مجدد مو, نویسنده : مودم 3star بازدید : 818 تاريخ : سه شنبه 6 آبان 1393 ساعت: 6:44